Blog Banner
爹娘,孩兒喜歡Mia教──「死都要比較」
29-Nov-2018

 

「爹娘,孩兒喜歡Mia教」──「死都要比較」

 

「人比人,比死人」這句話有點老土,但又永恆是正確的。無論你是1歲或是80歲,總愛同人比較,或「被比較」。睇睇我身邊的奇人趣事吧:

 

1)受害者1號乃是1歲男嬰。爸爸問我:「係唔係BB食奶粉會大隻啲?我嗰friend個仔好肥、好大隻、好得意。但我嗰B好鬼細粒,我怕佢第日唔夠人『揪』,都叫我老婆唔好再畀佢食人奶,又唔聽,又話『有免費嘢唔食走去食貴嘢』,好鬼煩!」

 

爸爸呀爸爸,你生個仔出嚟係為咗第日同人隻揪的嗎?你嗰仔係唔肥,但唔係瘦到營養不良又有病,你咁都要擔心一番,係你自己有病就真。講到尾,你唔係怕個仔太細粒第日俾人蝦,而係怕佢唔夠肥令你「冇面」啫,對嗎?

 

2)受害者2號,1.5歲女嬰。媽媽叫BBAuntie Mia講「Goodbye」。BB好乖,興奮地對我講「仆街」。媽媽極唔好意思講:「死啦,佢連Goodbye都講唔正,第日我怕佢啲英文會差過同學,讀唔到書升唔到大學,搵唔到份好工又搵唔到個好老公。可唔可以book定你幫佢補習?」

 

媽媽呀媽媽,BB今日講唔正「Goodbye」,唔等於佢中六考DSE時會對住考官講「仆街」的。人每日會不斷進步,你咁早睇死個女第日讀唔成書?唔好畀自己咁大壓力啦。

 

3)受害者3號,6歲小一的女孩。媽媽向我訴苦:「Mia,我個女第一次中文讀默都有85分,今次得5分,好大鑊。佢仲要好惡咁同我講:『老師話你一定要簽名㗎,唔簽的話後果會非常嚴重㗎。』佢完全冇悔意!上次85分老師已經打電話畀我知,話佢缺乏默書技巧,今次得5分我直情冇面帶佢返學。」

 

媽媽呀媽媽,幫我一個忙,我想認識那位老師,想向佢請教一下係咪每個學生都要拎100分先叫做「好學生」?85分都要被訓話?嗰個老師當年讀書又係咪每次都拎100分先成就到佢今日做老師嘅夢想?學生拎100分唔應該係佢教學嘅目標,反而鼓勵學生要不斷進步、再創高峰,先可令佢喺教學上得到最大嘅滿足感啊。

 

4)受害者4號,17歲的中五學生。我問:「點解你要嚟上補習班?」佢答:「我好憎同班考第二嗰個同學,成日得得戚戚,想打巴佢。我立志要考得好過佢,所以搵補習。不過我已經補過幾個老師,英文都仲係好屎。好sad。」

 

同學呀同學,從前海洋上有一個小浪,佢同大浪講:「你就好啦,咁大又咁高,我就弱雞到爆,so sad。」大浪安慰小浪:「唓!我同你一陣跌返落去,咪大家都係水,有咩分別?我都係靠頭先架大船行過我先有機會升得咁高啫,有咩好羨慕。」咪係囉,佢考第二,你考第二十,你同佢都係人,都係學生。今次佢考第二,可能因為遇到良師指點,推佢一把。而你今次考二十,唔代表永遠都係二十,當你又遇到貴人扶持,自己又出點力,下一個考第二嗰個咪係你囉。而嗰個「貴人」,咪就係「我」囉!

 

5)「自」害者5號,80歲的伯伯。有日我去酒樓嘆茶時,聽到隔離枱個伯伯叮囑個仔:「你要幫我訂定最好嘅棺木,要靚過你二叔嗰副,等我落到去可以繼續威比佢睇。我出殯嗰日,你唔好馬馬虎虎呀,我睇實你㗎!整豪啲,幫我請個人嚟破地獄,搵個專業啲㗎,幾錢都無所謂,唔好求其跳呀,比人笑我寒酸我返嚟摙死你。燒多啲金銀衣紙比我,有錢使得鬼推磨,我落到去都要收買吓啲鬼差。一定要燒大屋、靚車、iPhone、保鑣、司機、工人……」

 

當一個人「要面」要到做鬼都唔放過,你可以想像到佢過去80年來生活壓力何其大。善哉善哉!